Logga in  /   Skapa konto
Sweden
Valutor:
Hem ::  Frakt & Retur

Frakt & Retur

Om du är missnöjd med ditt köp av någon anledning, kommer vi gärna accepterat inom 30 dagar efter hemkomsten. Stadgarna får inte ha burits, måste de vara i perfekt skick och returneras i sin originalförpackning.

skapa Retur

1. Åtkomst från för spårning sektionslinjen (om du har beställt gästerna), eller genom att logga (registrerade användare).

- Gäster: Ange din e-postadress och ordernummer för att komma åt din orderhistorik

- Registrerade användare: Logga in på ditt konto. Från Account Mitt, klicka på min beställning, ordernumret för att hitta objektet (S) som ingår i Qui Nhon du vill återvända

2. Klicka på "Skapa retur länken och följ instruktionerna för att slutföra returinstruktionen. Du måste välja objekt Quebec (S) att återvända och orsaken till returen.

3. Ladda ner, skriv ut och online från utsidan av ditt paket reklamationen ytterligare nya returetikett.

- Om du har glömt att skriva ut etiketter, har du förlorat ditt guld etikett, du kan komma åt din beställning (steg 1), klicka sedan på Stäng för att återgå till dina länkar innan retur eller hitta det fäster i ditt svar bekräftelse.

Obs: Om du återvänder objektet behöver mer än ett paket, kan du bara välja det första paketet som ska skickas, och fortsätta med projektet. När du har gjort detta

En avkastning redan gå tillbaka till steg 2 och upprepa processen för att få mer i returetiketter för varje ytterligare paket.

Packa RETURN

1. Du kan återanvända dina mottagna låda eller påse, kartong eller någon vanlig omarkerad sjöfart din retur. Vänligen alla otäcka gamla fraktsedlar och avsluta plast och andra material har tagits bort.

2. slutna förpackningar företag.

3. du är utanför ditt paket online igen loading Ladda upp returetikett.

Denna produkt är din plikt, når de vårt lager, så att de är ordentligt förpackade att sura på vägen och kan inte skadas! Vi rekommenderar att du obtenir med porto certifikat.

När du - din inkomst har sjunkit eller - för att plockas upp, låt 4-5 affärsdagar för att ankomma dig komma tillbaka till vårt lager.

Fel, fel eller skadade objekt Om du får ett felmeddelande, det finns (som skiljer sig från displayen i van butiken) eller skadade objekt, kan du gå tillbaka inom 30 dagar från dagen för transporten. Om 30-dagars returperioden har löpt ut, om produkten misslyckas, vänligen kontakta vår kundtjänst för att hjälpa dig att återvända objektet (S).

Om du bestämmer dig för din metod som föredras för återlämnande av projektet, rekommenderar vi att du väljer, för att säkerställa att värdet av den returnerade varor tjänsten.

Om du väljer att använda din favorit metod för att skicka tillbaka varorna (S), se till att du använder din sura du vill returnera värdet av varorna spårning tjänsten.

Om du - har några frågor eller behöver hjälp, kontakta vår kundtjänst.

top